jadikan senyuman sebagai peneman :) ada kalanya senyuman mampu mengubat luka di hati.

Thursday 20 December 2012

sabarlah wahai nadia :)

hmmm-2. minggu niyh agk menguji kesabaran dan ketabahan. bbrpa hr lepas got IM from MPP. hmm. nk mention nme dye ke x ehh ? em xperlu kodd. terkejut jugakk ttbe dye PM aku. igtkn knpe laa kan, rupanya nk menyerang aku :) aku yg xbawak pape senjata terkaku, terkesima, terkedu dan sgla ter lgy. ayt dye xmenunjukkn yg dye seorg mpp. well. dah memang org knal dye ngn prangai mcm tuh :) hm. he said one of my tweet (or maybe more) is/are like criticizer them. dye mmprtikaikn ape yg aku tulis. tataw laa ape motif dye. jujur aku tataw statement ape. sbb bnde yg aku tweet tuh juga di tweet oleh stdnt laen. ntahh laa. mgkin sbb aku jpk so dye attack aku. jpk n mpp mang takan prnh baik agknye :/

dye mmpertikai tugas aku as jpk n sumbangan aku kt uitm. hm. katanya dye ade tnye one of my jpk fmly, and 'she' said that i'm not doing my job. hm. ttg tuh wallahualam :) aku xboleh nk ckp ape. mungkin ade antara mereka yg berpndpt begitu atau mgkin he just make a story. mane kita tawwww kannnnnnnnnn :) ntah laa. aku okayy as long dye xlibatkn fmly jpk aku yg laen and also 2 of my girlpreng in his mpp's fmly. 

aku sangat bersyukur sbb dikurniakan oleh Allah sahabat-2 yg sgt memahami, sgt supportive n sgt baikk. bersyukur sgt. thenx a lot girls :') i love all of you ! hope our friendship remains till jannah. ukhibbuki fillah <3 

cc : all of you :)

p/s : cuti mid term dah nk bermula. horrayyyyyyyyyy :D

No comments: