jadikan senyuman sebagai peneman :) ada kalanya senyuman mampu mengubat luka di hati.

Monday 9 April 2012

M D A W !

tetibe rase nk update psal dye. hehee <3 em taleyh bgtaww full name dye. bhaya sgt. t law dye o sesape yg knal dye bace, naye jea. ok laa kan. ekceli aku da lme admire dye. since form 3 lgy *er lme keh ?. dye tua staon dr aku. kire batch abg aku laa. cume abg aku tuh xbpe ok ngn dye. tataw laa npe. plus abg aku punz da xstay skola tuh. ok berbalik kpd cter ttg dye. dye dak science stream. pndai siott ! dahh laa sweet,pndai,baek. huhuu. maken terpikat i d buatnye ;)

naek form 4, ade ckit kberanian. try tego dye kt fb, hm ade jugak laa respon. nk tego face to face mang xlaa kan. mau ngange aku dpn dye. hewhew. then dpt nmbo dye from samwan. HEPY GLER ! text dye pulak. ade respon laa ! hehee. tp xbyk laa yg ktorg texting. dak tuh kan faymess. spe laa aku nk text dye skmo.

then ade satu hari tuh tyme bcaan yassin brjemaah ttbe cegu pggil dye ntok ketuai bcaan yasiin. aku dahh :0 seriously ?? mmbe sume dahh siku-2 aku. snyum-2 kmbing. hehee. dgn pnuh smgt aku punz bace laa yassin. tp spoil laa ! dye kurg sehat ckit. bace punz sangkot-2. huaaa ~ tp suare dye sgt sdap bler bace :')

balek skola aku text dye tnye npe td. then dye ckp tkak dye saket. aww. soo sad. hm. afta that tade da dye ketuai bcaan yasiin. huhuu :(
evry tyme ade pluang msty aku curik-2 pndang dye. dye laa smgt yg wt aku mnapak g skola. if xnmpk dye, adoii. xsmgt jea nk stdy. ex aku punz bengang jea. kihkihkih :P

then after dorg spm, aku laa yg pling sdih. sbb da xdpt jmpe dye. hmm. tp nk wt cane kn. just hoping will meet him again. pluang trakhir bler dorg amek result t laa.
unfortunately, dye dtg lmbt tyme amek result tuh. dye g amek kt blik guru. trlepas sudaa pluang aku.

now, dye kt uitm arau. n dpt taw dye da ade awex ! huaaaaaaaaaaaaaa :'(((( menanges aku dohh !

p/s : awakk tetap d hati sye :)